10 noiembrie 2010

Hollywood Bollywood

Zicea nevasta-mea ca mai nou lumea nu mai foloseste messenger-ul deoarece intra direct pe facebook si mi-am adus aminte ca am vazut filmul "The Social Network" si a fost un film bun, chiar foarte bun.
Initial, fiind nedormit de vreo doua zile am crezut ca voi dormi bine la cinema dar filmul m-a prins din primele 10 minute si m-a tinut pana la sfarsit.  Un film bine facut, o poveste simpla dar prezentata bine.
Si apoi mi-am adus aminte ca e unul din putinele filme bune vazute anul asta. Oare ce au patit cei de la Hollywood, s-au dilit cu totul??? Sau nu mai fumeaza chestii de calitate???
Pe bune, cate filme proaste am vazut in ultimi doi ani n-am vazut in viata mea. Chiar si cei care de obicei nu ma dezamageau au reusit sa o faca. Oare e vreo sansa sa-si revina???

Niciun comentariu: