21 noiembrie 2010

Si mai mult sange!

Am fost vineri din nou la centrul de transfuzii din Cluj. M-am dus sa-mi verifica analizele, pe la 8:30 dimineata. Buluceala mare, coada pe 4 randuri, multi tineri, foarte multi tineri.
Apoi mi-am amintit, a inceput o campanie noua, o picatura pentru o viata, (acum m-am documentat un pic pe net si aglomeratia din Cluj nu avea legatura cu aceasta campanie). Dar, din nou, in stilul nostru clasic, nu suntem pregatiti pentru asa un aflux mare de donatori. Si, din nou, jumate din ei vor renunta inainte de a ajunge la "fiset" si jumate din cei ce vor dona nu vor reveni niciodata.
Oare cei ce creeaza aceste campanii nu-si dau seama ca degeaba au marketingul grrozav daca nu imbunatatesc produsul?
De fapt aici e vorba doar de logistica, daca se stia de campanie cei de la centru trebuia sa cheme zilele acestea personal suplimentar, sa se organizeze. Dar presupun ca nu-i intereseaza, tot acelasi salar primesc asa ca de ce s-ar organiza, sa stea prostii la coada. 

Logistica e importanta, o logistica buna a catigat razboaie asa ca faceti bine si organizati-va!

Niciun comentariu: